Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Daniella Franke - 29 maj 2013 17:07

Hejhej, på måndag, om ungefär 4 dagar ska jag o klassen till bakken!

jag,yrla,anita ska hänga där tillsammans! kommer vara de sjukaste.

kommer säkert komma minst 20 bilder från den dagen haha .

sen ville vi ha med ermonda också fast hon hade redan bestämt med sawsan haha men jaja :)

LÄÄÄÄÄNGTAAAAR .

 

Daaniella

Av Daniella Franke - 29 maj 2013 15:40

Hejhej, är äntligen hemma igen efter en så otrooligt långtråkig dag i skolan! Gick hem Med Anita såklart, Riktigt fett att bo 2 min ifrån sin bästavän! Men iallafall på torsdag kommer det såna mäklare typ och ska kolla igenom huset, en sån sak dem gör varge år, så darför måste jag storstäda hela mitt rum.men alltid trevligt Med främmande folk som kollar igenom hela huset:)
Skulle ju ut med marigona idag
Men e är inte såå säkert att de blir av för har ej hört från henne, fast Hon skriver väl snart antar jag.bloggar mer senare ikväll!
Här bjuder jag på en jätte sådära ful bild på mig:)

Daaniella

Av Daniella Franke - 29 maj 2013 07:33

Hejhej, har inte bloggat på ett tag eftersom har inte haft tid. De är mycket denna veckan med skolan och så. Men. tänkte blogga idag iallafall, har precis gjort mig iordning och ska snart gå till skolan med nita. Idag har vi inga prov som tur e, men endå massa saker som tex språkval, idrott och så:)
Efter skolan skulle jag kanske träffa marigona, tror jag gör de faktiskt om de Inte är skit väder ute! Skriver mer lite senare! Här är en bild på mig i ermonda, Tyyyp helt döda;)

Daaniella

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejheej! jag heter Daniella och är 13 år från helsingborg. jag älskar justin bieber otroligt mycket och här får du nog läsa mycket om han!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards