Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Daniella Franke - 25 maj 2013 21:08

Funderar på att göra ett ganska långt inlägg nu på kvällen lite sådära innan jag går och lägger mig. ska förmodligen inte blogga förran imorgon, men ska heller inte gå lägga mig nu men aja. har fått några frågor här i bloggen som jag tänkte svara på i slutet av inlägget, nåja! jag sitter helt själv i huset eftersom alla e borta, eller inne i sina rum så här är jag ganska forever alone. haha ! osså tänkte jag fråga äre någon som vet när/om matt hunter kommer till sveriga någon gång detta året eller nästa år? skriv isåfall på kik/fb/kommentarerna. 

kik: DaaniellaFraanke  

fb: Daniella Franke  

jag är typ heelt galen i killen! och att han pratar spanska också.. oouuff. 

är ganska så trött så tänker helt enkelt bara svara på frågorna och sen dra!  

FRÅGOR & SVAR :

hur ser du på livet? - haha de beror du på hur du ser de, men jag tycker livet är ganska underbart, jag har allt jag behöver fast de klart att de har  sina nackdelar också. 

 

vad tycker du om skolan?  - jag HATAR skolan, de är det värsta jag vet,fast  låååååååångt långt inne i hjätat vet jag att de är något bra endå . 

 

bästavänner? - har väldigt många! 

 

Vad ska du göra imorgon? - HAHA, de vet jag inte . träna kanske? :) 

 

hoppar ni blev nöjda med svaren! 

 

Daaniella 

Av Daniella Franke - 25 maj 2013 19:38

Vill tacka för alla läsare, de glädjer mig att folk faktiskt läser min blogg också!

Av Daniella Franke - 25 maj 2013 18:14

Hejhej, har precis skapat bloggen så tänkte berätta om mig själv lite. jag heter Daniella Franke och jag är 13 år från Helsingborg. Jag kommer ifrån canada/Danmark/Sverige. Haha :) jag älskar Justin Bieber! Just nu går jag i 6:an men börjar sjuan om typ 3 månader, jag ska börja på Sally bauer. nu i 7an Med mina närmsta tjejvänner, de där var lite om mig och mer kommer ni få veta i andra inlägg osv. Här är en flippbild på mig ;)

Daaniella

Av Daniella Franke - 25 maj 2013 17:37

Så, har nu kommit hem från stan. Hade jätte kul! Har varit och köpt lite saker åt mamma och ätit på mc! Funderar på att kolla film men vet inte riktigt vilken! Några tips kanske? Skriv i kommentarsfäääältet:)
Sen e de Så att jag har blivit dö kär i en kille som heter matt hunter. Jag vet inte Så mycket om han men jag vet att han engelsk o spansk! Jag typ fell in love i en låt som han gjorde som hette mi Amor, ska försöka dela den lite senare! Här är en bild på han! Lägger nog upp lite andra också senare:)

Daaniella

:*

Av Daniella Franke - 25 maj 2013 14:23

Jag och Christina har äntligen satt oss på bussen nu på väg ner till stan för att köpa mc, och något fint till mamma eftersom imorgon är de morsdag! Vad exakt vet jag inte men jag hittar något :) sen vid 5 åker jag hem igen för lite mys med familjen :*


Daaniella

Av Daniella Franke - 25 maj 2013 12:37

jag och christina sitter fortfarande i sängen och väntar på jag vet inte vad för mamma kom nyss hem haha. 

idag tänkte vi förmodligen bara hänga ute och hitta på fuckedup shit i stan . om ni inte vet, så sov christina hhos mig inatt faktiskt!  roligt hade vi som vvanligt. vi funderar på mc. happy meaaaal  :D 

sen så hittade jag en skit gammal låt med justin bieber som hette  "justin bieber - speaking in tounges"  LYSSNAAA!

Jag ville dela den men datan ville inte som jag vill. så  ni får helt enkelt söka  själva ;) 

sen ville jag dela min ask också men de går inte heller. har ni mig på facebook så kan ni gå in i min logg så ser ni där :) 

 

Daaniella 

Av Daniella Franke - 25 maj 2013 12:13

Hejhej, detta är mitt första inlägg så jag hoppas de blir bra. Just nu sitter jag med Christina på mitt rum och har
allmänt tråkigt och väntar på att mamma ska komma hem. Igår var vi iaf på bio o såg evil dead 2! Haha att vi ens kom in! Jappjapp jag skriver några rader lite senare:)

Daniella

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejheej! jag heter Daniella och är 13 år från helsingborg. jag älskar justin bieber otroligt mycket och här får du nog läsa mycket om han!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards